Naruto napjai part5

2013.01.07 19:21

Ekkor egy hatalmas ember lépett be felháborodott arcal:

-Csak nem bijuu szívásról meg kokain szívásról hallok,és nekem nem szólnak?

-Jaj,bocsásson meg mester-mondta Ino sajnálkozva.

-Jiraya sensei!-örvendezett Kushina.-Akkor mindenki kap egy dicséretet és ezért fizetnünk kell.DE JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!

-És itt vannak vele Jiraya angyalai!-jelentette ki Minato miközben a lányokat levetkőztette a szemével.

-Itt vagyok,húúúúha Sakura-chan és Hinata sexi felsőben.Mi az szülinapom van?-pirult el Naruto.

-Sz-szia Na-naruto-kun.U-ugye nem túl nagy a fenekem?-kérdezte Hinata szégyenlősen.

-Dehogy nem!-próbálta bíztatni Hinatát Naruto(nem túl sok sikerrel)

-Na hol is vannak azok a csövek?Én vagyok az első számú vendége Ichiraku dílernek.-dicsekedett Jiraya.A csövet megfogta és elkezte szívni kokaint.-Húúúú,bazeg ez erős mint az állat.

-Hú,ez jól esett.Bocs a késésért mivel nincs tolaett ezért le mentem a csatornába ahol megtámadott a Puma cipő és egy cápa kinézetű ember(help:Kisame)

és....Aztaaaaaaaaa Sakura-san.Milyen sexi-s vaaaaaaaagy begerjedtem.-csinált egy érdekes mozdulatot Lee(értitek;) )

-Azt látom.Milyen pici.Mint egy babszem.-röhögte ki Sakura.

-Csak a ruha vékony.Gyere ideeeeeeeeeeeeee.-adott ki magából bölény hangot Lee.

-Ő,az enyém ti hülye kölykök"csuklik"azt sem tudjátok mi is az a logaritmus.

-DE IGEN!Az valami számokkal kapcsolatos!-mondta ordítva Naruto.-Egyébként te tudod mi az?

-Hát nem de a nevét tudom és az is valami!

-Bocs fiúk és Jiraya mesteré vagyok!-ült Jiraya ölébe Sakura.

-Nem is,én vagyok Jiraya mesteré!-Törte be az ablakon v-a-l-a-k-i.Folyt...