Naruto napjai part4

2012.12.30 14:35

-Ne féljetek emberek mert itt a megmentőtök!-szállt körül a nappalin valaki.

Ó,köszönöm  Lee!-ujjongott Ino miközben a dívány hirtelen hátra dölt és Ino lábán a körömfestéket lemosta.-NEEEEEEE! Pedig majdnem két napot küszködtem a jobb lábammal és ugyan annyit a ballal!

-Hehe,én majd megmentelek titeket.-szólt Lee ekkor megfogta a wc-t amit Kushina még mindig szorongatott(fúj) és próbálta vissza helyezni.Amikor már majdnem sikerült neki hirtelen megcsúszott és pont a lába közé csorgott a víz.Ekkor kiment panaszt tenni:

-Őőő,izé volt egy kis balesetem.

-Tudom,hogy most nincs klotyónk de azért ezt inkább kint kellet volna.-szólt a még mindig részeg Kushina.

-Így van,te kis rossz csont!Egyébként gondoltam,hogy te fogsz jönni a wc-t  helyre állítani mert olyan cuki kis bilifrizurád van!-mondta az immár ő is berúgott Minato.

-Apa,már te is?!Legalább ha te iszol akkor nekem is hagyhatnál egy kortyot.-háborodott fel Naruto.

-Ugyan fiam,neked ez még nem való.Inkább szopogassd a vizipipa végét!Ott van a konyha szekrényben amit az apád összetört.

-ÉLJEEEEEN!Már azt hittem már mindet elszívtátok.

-Nem,nem az a Bijuu volt.-jelentette ki Minato.Ekkor felállt és oda állt Lee elé.-Olyan cuki vagy!-és lesmárolta!

-Hééééé,ezt nem illik Minato.Gyerek is....vagyis ez nem gyerek.Naruto is a szobában van!-szólt Kushina.

-He?Honnan tudod hogy nem gyerek vagyok?Fiúk le lepleződtünk!-szólt vokitokin Naruto.Pár percel késöbb megjelent egy UFO űrhajó és fölszippantotta Narutot.

-Nézd már,Naruto szerzett Barátokat!-mondta Kushina.

-Na akkor Barátok közt vár!-éljenzett Minato.Az ajtón egy hatalmas ember lépette be felháborodott arcal.....