Naruto napjai part3

2012.12.29 19:04

-Hát velem-szólalt meg egy titokzatos hang.

-Őőő,inkább nem Ino.Nem láttatd véletlenül erre fele Sakurát?-pirult el zavarában Naruto.

-Most miért.Két szőke egy ágyban,milyen izgalmas lehet.-fejezte ki hogy eladja magát Ino.

-Mennyibe kerülsz?-kérdezte Minato.Ino gondolkodott,kivette a hűtőből a tejszínhabot meg a cseresznyét majd azt mondta:

-Egy éjszaka 100 yen.Kettő 1000 yen.De neked drága Narucskám kedvezményt adok.Neked csak 5000 yen

 egy éjszaka.

-Ez megéri!Father adj pénzt!-kísérte be a szobába Inot Naru.-Ja és te most itt a padlón alszol!

-EZ AZ!-ugrált örömében Minato.Ám ekkor kulcs zörgés hallatszott.Érezték a fiúk BAJ VAN!Haza jött a Muther.Nyílt az ajtó és egy vörös szörny(alias Kushina)lépett be a lakásba.Tűzet okádott,ja nem csak az ebédet.

-Mi a baj drágám?Ráöntöttél a garatra?-kopogott be Minato a fürdőbe.

-Ja,csak sztríptízbárban voltam és Irukával ott kitaláltuk hogy kiraboljuk a whiskys üzletet.És hogy ne tudják a zsaruk ránk terelni a bűnt megittuk az egészet.Iruka egész végig pisált.

-Jó napot!-mosolygott Ino miközben a korbácsát szorongatta.

-Há ki ez a ribi?-kérdezte Kushina.

-Kérem!Én szőke ribi vagyok,az egészen más.Én nem csak árulom magam de hülye is vagyok hozzá,az egészen más!-háborodott fel Ino.

-Ja.Az más.-állt fel Kushina de ekkor véletlenül kitépte a klotyót a helyéről és egy szökő kút maradt a helyén.

-A SMINKEEEEEEEEM ÉS A HAJAAAAAAM!-ugrott fel a díványra Ino.

-Így sem vagy szép!Nem kell aggódnod.-dirigált Kushina.

-Ne féljetek emberek,mert itt a megmentőtök!-szált körül a nappalin va-la-ki.

folyt....

-A