Naruto napjai part2

2012.12.29 14:52

...Ekkor egy perverz személy toppant be Narutoékhoz.

-Te vagy az Iruka?-kérdezte Kushina csillogó szemekkel.

-Aha és hoztam magammal azt a kifejezetten buzis megjelenésemet!-dicsekedett a hülye.Ekkor hirtelen Naruto hasított be az ablakon.

-Hát te hol voltál Naruto?-érdeklődött Minato.

-Éppen most Konoha déli részét égettem le.Hát te miért vagy itt buzi Iruka?

-Anyádért jöttem.Mert a szeretőm.-vette fel a rossz csábarcát Iruka.

-T-ti ketten szeretők vagytok?Ko-komolyan?-folytotta vissza könnyeit Minato.

-Igen szivecském.-vigyorgott bután Kushina.

Huh,akkor megnyugodtam.Már azt hittem nem.-könnyebült meg Minato.-Este hozd haza mert szeretnék vele ezt azt csinálni.

-Apa,azt nem úgy kell mondani.Ha megakarod ölni akkor azt mond ha meg gyereket akarsz akkor beszélj a gólyával.Engem is ő hozott nem anya.De buta vagy.-szidta meg faterját Naruto.

-Akkor elmentünk.-kiabált az ajtóból Iruka és Kushina.-Majd holnap jövök!És ne égessétek le az egész falut csak a rament és a házunkat hagyjátok meg!

-Rendben!Szeretünk.Jó mulatást Buzi Irukával!-integetett Naruto.

-Na most irány az ágy.-szólt Minato.

-De kivel?-csillogott a szeme Narutonak.

-Hát velem!-szólt hirtelen egy hang.

Vajon ki volt az?Folyt....