Naruto napjai part 7

2013.02.09 19:14

Nekezdjétek el nélkülem!-ordított be Sasuke.

-(Basszus,neki is ilyenkor kellet ide tolnia a képét!>:( )-morgott a kis szőke ninja.

-(El fogja lopni a nőimetT_T)-könnyezet a perverz remete.

-SASUKE-SAMAAAAAAAAAAAA:D!!!-sikoltot fel Sakura,Ino és Karin,majd ráugrottak a fiúra.

-Szálj le róla Eperke!Te is Hanna Montana!-vágott föl nem a legjobb és kedves becenevekkel Karin.

-Azt lesheted Ariana Grand!-rógta le Sasukéról Sakura.

-Hé,én akartam lerúgni csak beletelik némi időbe míg le veszem az 5 méteres magas sarkúmról a sarkakat!-nyafogott Ino.

-Hölgyeim,hölgyeim,hölgyeim.............hölgyeim!Mindenkire jut elég hímivar sejt!-fejtette ki perverz fantáziáját Sasuke.

-(Ez aztán szókimondó volt-_-")-vágott hülyeképet Naruto és Jiraya.

-Igazán?Olyan sok van?-kérdezte Ino.

-Hát persze.Mindenkinek 50.Mert a jövőre is kell gondolni.Hisz most sok van de tartalék is kell!-mondta Sasuke.

-Jut eszembe,ezt alá kéne írnotok gyerekek.-vett elő egy hosszú-hosszú papírt a beszívott Minato.

-Mi ez?-kérdezte Lee.

-Á csak egy kis szerződés,hogy amíg nálunk vagytok és valami történne veletek nem perelhettek be!-nézett kipöndörített szemmel Minato.

-Már megint a cuccom közt kerested a játékot?-kérdezte dühösen Kushina.

-Hát szerintem inkább ne használd a szempöndörítődett mert azt hittem nyalóka és bevettem utána a számba mert az egész szemem össze ragadt.-vörösödött Minato.

-Juuj,ez a papír nagyon sokat segítene rajtunk!-ugrándozott örömében Karin.

-Én inkább nem írom alá.Már az a tény,hogy a Yondaime adta már nem tetszik!-zöldült el Sakura.

-Valami baj van Sakura?-kérdezte Hinata.

-Persze!Csak ránéztem Karinra aztán a Yondaimére és rosszul lettem.

-Miért is?-sétődött meg Karin.

-Hát azért mert az egyik egy mesterséges IQ-val rendelkező ronda csak a másik meg egy buzinak kinéző apuka.-rohant be a fürdőbe Sakura.

-Najó asszem az első kör a tiéd Ino.-fogta meg a csípőjét Inonak Sasuke.

-VESZED LE A MOCSKOS TESTED A CSAJOMRÓL!-ordított be egy mérges sápadt(gondolom Minatotól)fiú.

folyt....

ui:Bocs,hogy perverz lett!Az írónk ilyen korszakát éli!