Naruto napja part6

2013.01.13 10:42

-Nem is,én vagyok Jiraya mesteré!-törte be az ablakot egy lány.

-Húzz innen Karin!Tudod jól,hogy Jiraya mester elutasított téged mert én voltam a jobb!Ezt el kell fogadnod!!!-rivallt rá Sakura.

-Így van,ne haragudj Karin.De sajnos le csúsztál.Hinata volt az első a hatalmas mellei miatt,Ino a második a sexis külső miatt és közted meg Sakura közt meg nem tudtam választani.-mondta Jiraya,ám ekkor felcsillant a szeme.-Mi lenne ha megint megküzdenétek.CSAK FEHÉRNEMŰBEN!

-Vagy anélkül!-csorgott a nyála Narutonak.

-Fogd be Naruto!Itt Jiraya mester dönti el!-húzott be neki Sakura.

-Nyugalom Sakura.Egyébként Naruto./súgva/Ha minden jól megy akkor letépik egymásról.-szólt Jiraya.

-Jut eszembe.Nem láttátok aput és anyut?

-Nem ők azok kiütve a sarokban?-pirult el Hinata.

-Á,igen.Már megint túlzásba vitték a bijuu szívást!Meg a kokaint,meg a whisky-t és persze egyéb mást.

-Mi az az egyéb?-nézett Ino értetlenül(mint mindig)

-Hát már nincsenek életük virágjában és kistasót akarnak nekem.Aki nem érti öregek.-magyarázott Naruto.

-HAJAJAJAJAJAJAJ!!!!!!!!!!-nézett föl idegesen Kushina majd vissza ájult.

-Na meg vagytok lányok?-kanosodott tovább Jiraya.

-KÉSZ!!!!-odították a lányok.

-Akkor rajta!

-NE KEZDJÉTEK NÉLKÜLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM!-ordított be egy fiú az ablakon.

folyt..........